Koktajl bananowy z owocami leśnymi i nasionami szałwii hiszpańskiej

06:10


Gotuje zwykle na produktach pochodzenia ekologicznego. Bardzo ważne dla mnie jest aby każdy produkt posiadał odpowiedni certyfikat, dzięki temu mam pewność, że to co jem na pewno jest zdrowe. Nie myślcie sobie, że mam jakiegoś szalonego bzika, ale naprawdę staram się zwracać uwagę na to co jem i czym się otacza bo wpływa to znacząco na mój organizm i moje samopoczucie. 


Postanowiłam, że skoro dopiero zaczynami pierwszy przepis nie może być zbyt skomplikowany. Będzie więc to przepis na zdrowy koktajl bananowy z nasionami szałwii hiszpańskiej. Uwielbiam koktajle, jest to świetny sposób na szybką przekąskę. Zwykle koktajl pojawia się u mnie na drugie śniadanie. Do wykonania koktajlu nie potrzeba nam zbyt wielu produktów, a jego wykonanie jest banalnie proste, musimy jedynie być posiadaczami blendera lub też miksera.

Produkty, które dobieram są oczywiście ekologiczne. Do koktajlu potrzebujemy:
  • banan
  • owoce leśne (mogą być maliny, jeżyny)
  • mleko ryżowe bądź migdałowe
  • nasiona szałwii hiszpańskiej

Wszystkie produkty razem miksujemy. Podajemy w ulubionym kubku lub szklance. Koktajle zawsze pięknie się prezentują i są syte. Warto też wspomnieć, że nasiona szałwii hiszpańskiej, które pojawiają się w przepisie mają wiele właściwości zdrowotnych. Między innymi wzmacniają pracę mózgu, koncentrację, zapobiegają chorobom sercowym, a także zmniejszają nadciśnienie. Można znaleźć też wiele innych zalet tego produktu.

You Might Also Like

0 komentarze

Facebook

eko-centrum na Facebooku już niebawem